ראשי > עצמאי בשטח > פורטיס חוגג לי יום הולדת

פורטיס חוגג לי יום הולדת

מופע ליל שישי של רמי פורטיס, יום הולדתי, מועדון בארבי תל אביב, 14.11.2014. נכח, רקד, שר (זייף..) ושמח – יובל אראל.

פורטיס מחווט את הבארבי, אני שם. צילום: רמי פורטיס

פורטיס מחווט את הבארבי, אני שם. צילום: רמי פורטיס

ממש בקצרה, הפעם לא הגעתי למופע הקבוע של רמי פורטיס "מנסרים את הלילה" במועדון בארבי על מנת לסקר או לדווח, ממש לא, ערב שישי נפל בדיוק על התזמון המדוייק של יום הולדתי, הן מבחינת התאריך והן מבחינת היום בשבוע, זה מתרחש אחת לכמה שנים, תבדקו לבד, זו הייתה סיבה טובה לחבר בין הרוקר של חיי לבין היום המיוחד שלי,
שמחתי להזמנה, שבדרך אגב, זו הפעם השנייה שאני חוגג את יום הולדתי במופע של פורטיס. הזדמנות לאמר שוב תודה להפקה והיח"צ שגם השנה העניקו לי מתנה ליום ההולדת, תבואו, תיהנו מהופעה, אבל אני, אני סובל מ- OCD, לא יכול להסתובב בלי מצלמה…

טוב, מספיק עם החפירות, פורטיס זה פורטיס, חגיגה מוזיקלית למועדון חברים ההולך וגדל מידי שנה, מופע הנחשב לחובה בקרב מעריציו והם לא מעטים, כמעט תמיד אותם פנים, אותם מנהגים, אותן ג'סטות, זה מה שנפלא בטקס הכאילו דתי הזה, נותנים לחגיגה להלום בראש, בכתפיים, ברגליים ובידיים עם גרונות ניחרים המלווים את השירה מתוך הקהל.

פורטיס מצלם את הקהל מהתמונה למעלה. צילום: שילי אראל

פורטיס מצלם את הקהל מהתמונה למעלה. צילום: שילי אראל

לחגוג יום הולדת עם פורטיס תמיד עדיף, לא צריך מפעילה, שקיות הפתעה או ליצנית, כי עם פורטיס מקבלים את הכל בחבילה אחת, חוויה, חגיגה.

נעליים, הוכחה שצילמתי את הוידאו שממתין כאן למטה. צילום: דפנה טלמון

נעליים, הוכחה שצילמתי את הוידאו שממתין כאן למטה. צילום: דפנה טלמון

בקטנה – הדור הצעיר, ששר בעברית, ולא דופק חשבון לנימוסים והליכות – שעלת נפוצה, האחים הנגנים וכל החברים שלהם ששמרו על המורל, עשו את הפתיח, החימום, בשבוע הבא הם ישיקו אלבום שני, בפסאז'.

לחצו לצפייה בתמונות מתוך המופע – צילום – שילי אראל

לחצו לצפייה בתמונות מתוך המופע – צילום – דפנה טלמון

וידאו

 

 

  1. אין תגובות.
  1. מרץ 6, 2015 בשעה 12:46 pm

כתיבת תגובה

