ראשי > חדשות בסצנה > מאיה בוסקילה מכריזה מלחמה כנגד גלגל"צ!!

מאיה בוסקילה מכריזה מלחמה כנגד גלגל"צ!!

במהלך הופעתה של מאיה בוסקילה אמש במועדון זאפה בהרצליה במסגרתו ארחה את צביקה פיק וחגי סהר פנתה מאיה בוסקילה אל הקהל באמירה שאיננה משתמעת לשתי פנים והאשימה את מנהלי ועורכי תחנת הרדיו גלגל"צ במשוא פנים ואי השמעת זמרות.

מאיה בוסקילה. צילום: יובל אראל

מאיה בוסקילה. צילום: יובל אראל

כך מאיה בתיעוד וידאו שהגיע הלילה לידי הבלוג (שנאלץ להחמיץ את המופע, הראשון מזה תקופה ארוכה, אליו הוזמן, בשל נסיבות אישיות) – "גלגלצ מנסים למחוק אותי, ואני לא אתן להם למחוק אותי. אני מתלוננת! זו הכרזת מלחמה. אני אעשה כאן מהפכה! כל הזמרות מפחדות לדבר – קרן פלס, מירי מסיקה, שירי מימון – אני לא מפחדת ואני מדברת. למרות שהמנהל שלי ויחסי הציבור שלי וכולם אמרו לי לסתום את הפה הגדול שלי, אני לא סותמת. גלגל"צ הם בריונים ואני עם בריונים יודעת להתעסק".

יציאתה של מאיה למלחמה מגיעה על רקע אי השמעת שירה החדש "זיכרון ישן" אותו כתב והלחין משה פרץ, אשר פורסם בבלוג של יובל אראל ב"פס קול שבועי" האחרון, מדובר בשיר שצבר אלפי השמעות ביוטיוב ובכל תחנות הרדיו למעט גלגל"צ.

מאיה קראה לשרת התרבות מירי רגב להתערב בנעשה בתחנת הרדיו הצבאית המדירה זמרות וזמרים חדשים.

מאיה חזרה לתודעה הציבורית לאחר תקופה ארוכה בה לקחה פסק זמן ועשתה לביתה ומשפחתה, הבלוג פגש במאיה לאחר שהוזמנה לבצע דואט עם הזמרת האמריקאית דיון וורוויק בהיכל ביד אליהו לפני מספר חודשים, אז היא נשאלה מתי היא תשוב להופיע כבעבר והיא ענתה שהיא כבר בדרך לכך בקרוב מאוד, ואכן מאיה חזרה  להופעה פומבית כבר במסגרת מצעד הגאווה עת הופיעה בפני עשרות אלפי צופים מעל הבמה בפארק ע"ש צ'ארלס קלור לחוף ימה של תל אביב. אמש כאמור התקיימה הופעתה הרשמית הראשונה שהוכרזה כסולד אאוט.

 

מאיה מאשימה את גלגל"צ במהלך המופע בזאפה הרצליה.

 

מאיה במצעד הגאווה, צילום וידאו – אדוה אראל.

 

הסינגל החדש של מאיה בוסקילה "זיכרון ישן"

 

כתיבת תגובה

