ראשי > צלצולי פעמונים > פס קול שבועי 24.09.2016

פס קול שבועי 24.09.2016

כן, לא, סופשבוע, אמצעשבוע, שבוע, לקט של אלבומים, שירים וקליפים.

חתול הצלילים. צילום: יובל אראל

חתול הצלילים. צילום: יובל אראל

כבר מריחים את הסוף, או את ההתחלה, תלוי בנקודת הראות, שנה חדשה בפתח, לוקח את המטרים האחרונים לפני עם אסופה של ענבי חול או ערימת גויאבות, הפעם אתם תצאו למסע שמתחיל ברייב בסמטאות שוק הפשפשים, עושה סיבוב יפה באווירה קוסמית וחלומית, טועם מטעמי רוק שונים וצולל עמוק אל מעמקי הפסיכדליה, יש גם שירה. אחרי שנברתי בערימה הענקית של השבוע החולף, השארתי מניין להאזנה, תלחצו פליי ותאזינו, אפילו תשקיעו, יש במה ויש למה, מכל טוב…

 

 

Orgonite – חביבי יא עיני

כשואדים מההרכב הראפ פאנק מטאל שיטי סיטי הקים את הרכב הרייב הימתיכוני אורגונייט הוא לא שיער לעצמו עד היכן הם יגיעו ויגעו, ואדים מכונה משחרר בימים אלו וידאו קליפ עם גרסה מזרחית לשיר חביבי יא עיני, שתו מים ולכו לרקוד…

 

מרינה מקסימיליאן – MY BOY

תמיר מוסקט נותן את הכבוד הראוי למרינה מקסימיליאן כפרזנטורית ללייבל המוסיקה החדש שהוא הקים במטרה לפצח את השווקים הבינלאומיים בתחום המוסיקה. מוסקט ואייל גרונברג הקימו את APE RECORDS  שמטרתו להגיש לצרכני המוסיקה בעולם יצירה מעניינת, בעלת תעוזה ובועטת מתל אביב וישראל בחבילה מוסיקלית וויזואלית עדכנית ופורצת דרך. את המשימה להיות הנחשונית שלהם הם הטילו על מרינה מקסימיליאן אשר כתבה את השיר החדש בהיותה בהריון ומכאן העיסוק בחששות פחדים ולבטים המאפיינים את הציפיה לבלתי ידוע עדיין כאם טריה. צרפו לכך את הקצב של מוסקט ועטפו הכלב וידאו קליפ מוטרף וקיבלתם את השיר החדש של מקסימיליאן – MY BOY.

 

Buttering Trio – Unexperienced

כאשר קרן דוניץ, יובל "ריג'וייסר" ובנו הנדלר מתכנסים לנגן תמיד נוצר משהו חדש וטוב, כך עם הקטע המוסיקלי החדש העונה לשם Unexperienced סוג של צ'יל אאוט אלקטרוני מאתגר שנעטף בויז'ואל קליפ בהפקתו ובימויו של רפי קדישזון המהווה מעין מחווה לפיפ שואו אורבני שכל אחד יכול לחוות בעצמו עם קצת רצון טוב…

 

רוסו וויינברג – SUMMER

כשג'ירפה וברמנית נפגשו לפני עשור נולד הצמד שעשה זאת עם הלהיט הבינלאומי שאומץ בידי מותג האופנה Castro והשאר היסטוריה. כעת הולכים רוסו וויינברג על קו שונה מעט כאשר הם מצרפים את המפיק המוזיקלי דודו קלמס מהדג נחש לעבודה על חומרים חדשים ומשחררים כעת שיר חדש הנעטף בצלילי גיטרות חשמליות ופסנתר במקום הפולק החלומי של אז, התוצאה מרטיטה יותר ומרקידה עוד יותר, עם הקול החלומי של עדי ווינברג הם צועדים קדימה לעבר האלבום הבא.

 

Ester Rada – It's On You

לפני יציאתה של אסתר רדא לסבב הופעות ראשון ביבשת אפריקה היא משחררת שיר מתוך אלבומה השני אותו כתבה והלחינה. אסתר שכבר מזמן הוגדרה או יותר נכון הוכתרה כזמרת הסול האולטימטיבית של ישראל וזכתה להכרה בינלאומית, עבדה על חומרי אלבומה השני, העומד לצאת בקרוב מאוד תוך כדי סבב הופעות, בבתי מלון, בטיסות או בדירתה ביפו, השירים נעטפו בידיו האמונות של המפיק המוסיקלי Shuz לכדי צליל הדוק ומוכוון המדגיש את איכותיות קולה החם והמלא ברגש .

 

איה כורם – 2023

האלבום החדש והעצמוני בהחלט של איה כורם, כשתאזינו לו תבינו למה חשוב מאוד שהוא יהיה חלק מאוסף האלבומים שלכם, לא רק בשל האיכות המוסיקלית נרטיבית, לא רק בשל העובדה שזהו אלבום עצמוני אחרי השחרור המיוחל מכבלי החוזה הדרקוני אלא בשל העובדה כי מדובר באמנות אמיתית.

 

אמנון אבוטבול – בוער

בוער הנו אלבומו השני של אמנון אבוטבול, מי שעומד מאחורי שיר השלום "זמן אל סלאם". השיר נבחר לייצג את ישראל ופלסטין בטקס החתימה של הסכמי אוסלו, מאחורי שיר הנושא של הסדרה "בדרך אל עצמי" המוכר יותר בצעקה : " זי.. נ.. זא… נה!!!". גם באלבום החדש ממשיך אמנון את הקו של מוסיקת הרוק-אתני-ערבי-מרוקאי, אך הפעם מתכנס אמנון אל תוך עצמו ומתמקד בעולמו הפנימי העשיר והמגוון. תנו בהאזנה, לא תתאכזבו!!

 

Roomy  – Bar Vase

בר וייז הם להקת רוק אלטרנטיבי המבקשת לשאוב את השפעותיה משנות התשעים והווייתן. בר וייז הינה בעצם להקתה של רומי חנוך הבת של שלום ומוסיקאית עצמאית בפני עצמה. את אלבום הבכורה שלה הנוטף רוח נעורים שובבה ופרועה השיקה רומי בדיוק יום לפני החגיגה של אביה עם הרכבו המיתולוגי באמפי בראשל"צ, רומי עשתה זאת בכולי עלמא, מקדש מעט לסצנה העכשווית. האלבום כאמור נוטף רוק גראנג'י ומלודי עם ריח של ניינטיז ופיצוצי אנרגיה, כפי שרומי עצמה מגדירה אותו. אז כשחוגגים חצי יובל לנברמיינד של נירוונה זה הזמן הנכון להאזין גם לבר וייז הצעיר.

 

כריכה רכה – על שפת הלילה

על שפת הלילה הנו אלבומה השני של להקת כריכה רכה, הרכב רוק ירושלמי העוסק בחיבור בין טקסטים מתוך ספר הביכורים של המשורר אלי אליהו, "אני ולא מלאך״ לבין מוזיקת רוק מינימליסטית אך מלאת רגש. אם אוסיף על כך אחטא לאמת, די בבקשתי כי תאזינו לאלבום בכובד ראש עם מעט קלילות נפשית.

 

I was a bastard – I was a bastard

ההרכב בעל השם המוחצני כולל את האחים נווה וכליל שיפרוני יחד עם הקלידן אור דרומי והמתופף מיכאל יצחקי יוצק לאוזני המאזין באלבום הבכורה שלו את האנטי תזה לשמו, אם ציפיתם להרכב פאנק רעשני וקופצני הרי שלפניכם להקה היוצרת מוסיקת רוק פסיכדלית הנוגעת בהרבה כדורים צבעוניים, כחולים ורודים וירוקים, כן, ההשפעות של תור הזהב הפסיכדלי נעוצים עמוק ביסודות כפי שהתקופה העכשווית עוטפת את הצלילים מבחוץ, מסע רוחני חללי מהפנט, קסום ומפרק מוחות הוא המנוע שעומד בעומק היצירה הזו, אל תגעו בכדורים הצהובים לפני ההאזנה!!!

 

יד בכיס חם בלב

פינת הקהל והאמן חד הם חוזרת עם מספר פרויקטים של הון מההמון לקידום הפקת אלבומי מוסיקה בשיתוף המאזינים, שחררו, שחררו את הפייסטים מהכיס והיו חלק מהאמנות…

מיכל גבע לקראת האלבום השני  

כך מיכל פונה: "האלבום השני שלי YOU R YOUNG הוא האלבום הראשון שאני מפיקה מוסיקלית בעצמי ומשקף תהליך אישי ומיוחד מאוד שעברתי בשנתיים האחרונות. בתהליך העבודה על האלבום גיליתי עולם שלם של סאונדים אלקטרוניים, לופים, תיכנותים, ואיתם שילבתי כלים אקוסטיים. רוב העבודה קרתה באולפן הביתי שלי, מה שאיפשר לי להסחף לתוך תהליך של חיפוש, כתיבה ונגינה עד השעות הקטנות של הלילה והכל בזמן שלי ובקצב שלי. האלבום משקף בשבילי תהליך של לידה מחדש, גם בפן המוזיקלי וגם בפן האישי.

לחצו לפרויקט של מיכל גבע

 

אבי עדאקי לקראת אלבום אולפן שני 

כך אבי פונה: " זה שוב פעם אני. אני יודע, כבר הייתי פה פעם, לפני כמעט ארבע שנים, לגייס מימון לאלבום אולפן ראשון, קיבלתי הרבה פרגון ותמיכה, פרויקט הגיוס צלח. קבעתי לו"ז ותאריך השקה ואז החלה העבודה על האלבום. הייתי אסיר תודה וכך גם נקרא האלבום, יש בו, בהחלט, הרבה תודה, וכן, היה בו גם אסיר. הפעם המצב שונה. האלבום מוכן. הוא הוקלט חי (LIVE) ב"ז'אן ז'אק", שזה הבית המוזיקלי שלי, ותודות לאפיק פלג, ועם הלהקה: אלעד נדב – תופים, גיא סטריער – גיטרות חשמליות, טל מרקוס – גיטרה בס ואני – גיטרה אקוסטית וחשמלית ושר. רוקנרול. עשרה שירים. הקלטה ומיקס: מאני בז'רנו המשובח. יש אלבום. אני מרוצה.  אז מה אני עושה פה עכשיו..?

נכנסתי לישורת האחרונה. בא וממשמש. נותר רק לגייס קצת תקציב בכדי לשלם על המסטרינג, עיצוב, הדפסה, שיכפול, אריזה ומשלוח, ולעשות תעמולה ורעש. צריך אותך.!"

לחצו לפרויקט של אבי עדאקי

 

מיכל לוטן לקראת אלבום אולפן שני 

כך מיכל פונה: "אני מתחילה את המסע לעבר האלבום השני שלי ומזמינה אתכם להיות שותפים בתהליך היצירה. אני מיכל לוטן מוזיקאית ויוצרת. אני כותבת שירים, אוהבת לשיר אותם ולשתף אותם עם אנשים. את הדרך שלי עם מוזיקה התחלתי עם הגיטרה בגיל 19. לפני זה שרתי וניגנתי על כלי הקשה אבל כשפגשתי את הגיטרה זה נהיה לי ברור מאוד – מצאתי בית. פתאום משהו הסתדר ותוך מספר שבועות התחלתי לכתוב שירים ולהופיע איתם. אחרי שיצא האלבום הראשון שלי ב-2010 יצאתי למסע חדש, עזבתי את תל אביב לטובת ירושלים והלכתי קצת לשוטט בלב שלי ובלבבות של אחרים. לפני שנתיים פגשתי את איציק פצצתי והבנתי שמצאתי את המפיק לאלבום השני שלי. החיבור המוזיקלי ביני לבין איציק היה כלכך מיידי ועוצמתי שאחרי שנה של הופעות משותפות שלמדתי מהן המון על אילתור ושיחרור הבנתי שאין מנוס – חייבים להתחיל להקליט את האלבום! אני מזמינה אתכן/ם באהבה להיות שותפים להקלטת האלבום החדש.

לחצו לפרויקט של מיכל לוטן

 

  1. אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

