ראשי > עצמאי בשטח > הכל בכל מכל וכל

הכל בכל מכל וכל

מופע השקת האלבום "הכל כלול" של גיא מר, מוצ"ש 29.04.2017, אברהם הוסטל בתל אביב, אורחים – שירה חן, MC שירי, יונתן גלילה, פלד וחברי הדג נחש. כתבנו טל קמפליס חווה את המופע ומדווח.

גיא מר, הכל כלול. צילום: ליהי מרקוביץ

גיא מר, הכל כלול. צילום: ליהי מרקוביץ

הרי כולם מכירים אותו, נכון שלא כאומן סולו, אלא כחבר להקת ״הדג נחש״,  אני הכרתי את גיא מימי ״מהפכה איטית״ באלבום ״אין לי מה להתלונן״, השונה ב180 מעלות מהאלבום הנוכחי ״הכל כלול״.

לפני שבועיים קיבלתי הודעה לסקר את מופע ההשקה באברהם הוסטל בלבונטין, כמובן שהסכמתי, שצריך לכתוב על מופעים שצריך להשתולל / סטלנים אז אני הכתובת והרווחתי את זה ביושר, את האלבום החדש הכרתי לפני ואני חייב להודות שלא היו לי הרבה ציפיות, הייתי בטוח שזה יהיה ״דג נחש סטייל״, ציפתה לי הפתעה, גיא שמר בבטן הרבה מאוד דעות וטענות ושיחרר באלבום הזה, זה יפה לראות שאמן משתמש במוזיקה כ״מקום פריקה ושיתוף״.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

אז בקיצור, הגעתי לאברהם הוסטל, מקום מגניב ברמות אני חייב להודות, שעונה לצרכים של מטורפים כמוני ובנוי בצורה שאפשר להשתולל איפה שרק רוצים, בקהל אפשר היה למצוא את פלד (שהתארח במופע), הדג נחש כמובן (שעלו בסוף גם) ומפיק העל עמית שגיא.

המופע היה מפתיע בזכות המבנה שלו, שהתחיל משיר הנושא של האלבום הראשון דווקא ״אין לי מה להתלונן״, לאחר מכן עלתה לבמה האורחת הראשונה, שירה חן, שמתארחת באלבום בשיר ״נצח נצחים״ אותו ביצעה על הבמה, לאחר מכן ביצעה שירה סינגל מהאלבום החדש שלה שייצא בקרוב.

לאחר מכן עלה לבמה המפיק יונתן גלילה אשר הפיק את השיר "עושה לנו טוב" באלבום הטרי  ״הכל כלול״ של גיא, וביחד ביצעו את השיר ״עושה לנו טוב״ בו מתארח גלילה בשירה, בנוסף גלילה מנגן באלבום על מספר כלים שונים, כישרוני הילד!

כשהשיר נגמר עלו שלושה נגנים על כלי נשיפה ואז התחיל הביצוע לשיר ״הכל כלול״, התחיל נורמלי ונגמר בטירוף מוסיקלי שהשאיר אותי מהופנט.

האמת יש הרבה הגדרות לגיא מר, אני מגדיר אותו כמפיק וראפר, בתאכלס הדיבור עליו כראפר, ירד בשנים האחרונות, לכן גיא החליט לצחוק על כולם ולהקליט באלבום את השיר ״הרב נחשד״, שיר עם מטען כבד על חיי הציבור ושכסף קונה הכל.

ואז עולה לבמה הראפר שאני הכי מעריך בארץ, פלד, שביצע את הלהיט הענק שלו ״כפרה״, זה פילה פי כפרה, פה כבר הקהל איבד מגע עם הקרקע וקפץ כמו משוגע, מקווה שיש לי חלק בזה…. (לא רמזתי כלום).

ומגיע סוף ההופעה, התעייפנו, חאלס… בום!

ה״דג נחש״ עולים בהרכב מלא, איזו השפעה מדהימה יש ללהקה הזו על גיא, פתאום רואים גיא אחר על הבמה, בקיצור, מרגיש בבית!

ביחד ביצעו את השיר החדש של הלהקה ״יום הולדת״ בהשמעת בכורה, ואז ירדו מהבמה ועלו להדרן לעוד שיר החדש שכבר יצא לרדיו ״עוד יהיה טוב״, אין יותר מדי מה להגיד חוץ מ״הדג נחש חזרו חברים״.

אני נהניתי ממש, ממליץ לכולם למהר לרכוש את האלבום החדש ולהתמכר אליו כמוני, וכמובן, מי שמעוניין בשעה וחצי של שקט נפשי וטירוף, למהר לחפש כרטיסים לחווית מוזיקה בלתי נשכחת….. והכי חשוב, אתמול השיק גיא גם גיל חדש חחח הדרך המושלמת לחגוג יום הולדת, מזל טובבבבב!!

פליי ליסט וידאו מהמופע מאת עדי גיל ביוטיוב

 

 

 

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

